در بازاریابی هر چه حقایق بیشتری درباره با مصرفکننده غرض خویش بدانیم، به احتمال زیاد ارتباطات مؤثر بیشتری به دست خواهیم آورد. با وجود این، ما بیشتر مبنی بر احتمال ها و احتمال ها در رابطه اشخاص کار میکنیم تا حقایق، خصوصاً در تبلیغات دیجیتال.
بیشترین کمپینها بر پایه ی دادههای احتمالی میباشند که در فیض مشاهده اخلاق و رفتار مصرفکننده مثل جستوجوی آنلاین در گوگل به دست می آیند. این مورد وقتی کاربرد دارااست که میخواهیم مبنی بر خوی مصرفکننده پیش گویی بزنیم چه محصولی می خواهد یا این که نیاز بازار چه است.
تاثیر داده های حقیقی در بازاریابی
با این هم اکنون، پژوهش ها نماد می دهد که 32درصد از مدیران بازاریابی و تبلیغات با به کار گیری از دادههای حقیقی (قطعی) مقصود خویش را برای تأثیر بیشتر در جریان درآمد پیدا کردند. در مقایسه، 22درصد از اشخاص معتقدند داده استنباطی بهتر بوده میباشد.
داده ها قطعی از جایی به دست می آید که فرد داده ها خویش را اعلام نموده است (به عنوان مثالً تاریخ ولادت یا این که جنسیت برای نام نویسی در اینترنتوبسایت) یا این که دادهای میباشد که به تلاش شخص که سبب به تغییرو تحول کردار وی شود بستگی داراست (برای مثالً کودکدار شدن یا این که بده بستان منزل).
با وجود بها بیشتر، نرمافزارریزان رسانه، دادههای قطعی را تحت عنوان بخشی از نرمافزارهای رسانه و به وجود آنان در مقیاسهای بلندمرتبه برای کمپین مارکها یقین ندارند.
دادههای بر پایه ی احتمال مسلماً میتواند در وسعت تعالی ساخت و ساز خواهد شد و از آنها در تعاریف و شرایطهای بزرگای به کارگیری خواهد شد ولی اندازه، همگی چیز وجود ندارد! گروه دادههای حقیقی ممکن میباشد خیلی والا نباشد، ولی اندازه آن در حالا رویش میباشد و این منظور اپلیکیشنریزان را در همه شبکههای بازاریابی از قبیل دیجیتال و گوشی تا پست بدون واسطه و آدرس اینترنتی تأمین مینماید، به خصوص در صورتی آنان نیاز به بهبود اثربخشی کمپینهای مشتری داشته باشند.
تاثیر خلق مصرف کننده در بازاریابی و تبلیغات
یک نمونه خوب دادههای قطعی مرتبط با رویدادهای معاش میباشد. مانند دادههای مرتبط با کسانی که قصد جابهجایی خانه داراهستند. 5، 6میلیون نفر در بریتانیا که سالانه خانه خویش را جابهجا مینمایند، کاربر قابل توجهی می باشند. برای هر تغییر و تحول منزل، قابلیت و امکان عدهآوری مقدار متعددی داده وجود داراست که نشانهدهنده فرآیند جابهجایی منزل میباشد؛ از قراردادن منزل برای فروش تا منابع انرژی، نظرسنجی، تحقیق و دادههای ثبتی برای قرار دادن منزل در مزایده.
توان خرید تأثیرگذاران در صنعت منزل (بنگاههای املاک) در انگلستان 12میلیارد یورو در سال میباشد؛ با در حیث به چنگ آوردن هزینه میانگین 10هزار یورو روی اشکال کالاها و سرویس ها در یک زمان وقتگیر چند ماهه، به صورت معمول دست کم 12 ماه قبلی، طی و پس از جابهجایی.
براین اساس برای بخش اعظمی از برندها، از ارائهدهندگان وام مسکن، کمپانیهای بیمه منزل، خردهفروشان، ارائهدهندگان پهنای باند و کمپانیهای آب و برق، منبعی بی نیاز از مصرفکنندگان وجود داراست که به صورت فعال پیرو تولیدها و سرویس ها خویش میباشند. حتی کمپانیهای تحویل فستفود نیز میتوانند از این مجال به کار گیری نمایند زیرا اکثر این اشخاص از طبقه اجتماعی پایینی میباشند و بیشتر به غذاهای سریع و خارجبر در طول جابهجایی نیاز داراهستند.
دادههای مشابهی وجود داراست برای مثالً دادههای در امر نوزادان که تیم دادههای حقیقی وواقعی بسیار ارزشمندی میباشند. بیشتراز 600هزار نوزاد در هر سال به عالم میاید. طبق آمار در سال 2016، 18.9میلیون خانواده با فرزندان خویش در انگلستان معاش مینمایند. برندهایی که مشتریان خویش را از مجال بارداری تا میلاد و بلندمرتبه شدن خردسال ها شناسایی مینمایند، می توانند پیشنهادهای بهتری برای نگهداری رابطه با مشتریان خویش آماده آورند و سالها از این مجال فایدهمند شوند و تعامل قدرتمندی با مشتریان خویش ساخت نمایند.
نمونههای بیشتر
این صرفا برای محصول ها مرتبط با نوزادان، خردسالان یا این که پیشنهادات مربوط به خانواده درستی نمینماید، بلکه بیشتر برای بازارهای جانبی میباشد؛ از قبیل کمپانیهای خرید نرم افزار مالی خودرو. داده ها ما علامت میدهد که داشتن نوزاد دوم ادله مؤثری برای خریداری کردن یک ماشین گران قدرخیس میباشد. دیدنی دقت میباشد که پژوهشی به وسیله Nielsen در استرالیا تعدادی سال پیش نماد بخشید که اشخاصی که در ادامه تغییر تحول منزل در سه ماه آینده میباشند، 251درصد بیشتر از دیگر عموم در پی خرید یک خودرو در چارچوب هنگامی یکسان میباشند.
دسته دادههای دیگری از رویدادهای قطعی معاش نیز وجود دارااست، مانند یادگرفتن عالی و بازنشستگی برای عده ای که به سن بزرگسالی رسیدهاند. نکته قابل توجه در رابطه مجموع اشکال دادههای اتفاق افتاد معاش حقیقی این میباشد که آن ها یک تصویر زمانبربازه زمانی از شخص میسازند، به مکان اکران عکس فوری از دادههای استنباط گردیده.
هرمورد از این اتفاق ها میتواند ماهها یا این که حتی سالها در اکنون نرمافزارریزی باشند و نهایتاً تصویری گران قدر از شخص به وجود آورند که اشکال نیازهای را دراین فرایند داراست.
بازاریابان هوشیار که از دادههای قطعی به کار گیری مینمایند، از این نیازها افتتاح مینمایند. مثلا، ارائهدهندگان وام مسکن بایستی به محض اینکه شخصی قصد به خرید یا این که فروش منزل داراست، با گاز با بنگاهداران تماس بگیرند. یا این که ارائهدهندگان و کمپانیهای اثاثیه خانگی و مبل بایستی پیش از اینکه جابهجایی رخداد افتد و هنگامی که مشتریان تمایل به خرید اسباب و اثاث منزل تازه دارا هستند، مشتریان را نشان گرفته و شناسایی نمایند.
دادههای قطعی نباید جایگزین دادههای استنباطی و خیالی شوند. سناریوی ایدهآل این میباشد که از هر دو مصرف شود. داده احتمالی برای غرضگذاری دوباره در کمپینها موثر میباشد، ولی این قضیه در حالی میباشد که همزمان دادههای قطعی به شما روئت کرد 360 سکوای از مشتری میدهد تا براساس آن پروفایل حقیقی وواقعی شخص را نظارت فرمائید.
طبق تجربه ما، علاوه بر داشتن داده ها قطعی، مقصودگذاری کمپین هم تأثیر بسزایی در برگشت سرمایه داراست؛ در هر کمپین قصد داریم به ازای هر کدام یورو هزینه، 28 یورو به دست آوریم، این یکیاز دیگر از قطعههای حقیقی وواقعی داده ها میباشد که هیچ ارزشی ندارد!
صندوق فروشگاهی چه است و به کار گیری از آن چه مزایایی دارااست؟
صندوق فروشگاهی یا این که سامانه الکترونیکی POS کامپیوتر کوچکی میباشد که نرمافزار حسابداری روی آن نصب میگردد و برای تصویب معامله معاملات و احتسابی بهره و ضرر و زیان و موجودی مال به عمل میرود. از طرفی بدین کامپیوتر کوچک، یک کشو برای ذخیره و حفظ پول عیب گیری متصل می شود؛ در کنار اینها، برای تسریع و تسهیل امور و رئیس بهتر، میاقتدار یک بارکدخوان یا این که چاپگر فیش را هم به صندوق فروشگاهی متصل نمود.
این هم بخشی از تغییرو تحول بزرگی میباشد که ورود کامپیوترها در معاش امروز ما ساخت کردند. اپ حسابداری و صندوق فروشگاهی برای مدام صاحبان مشاغل را از حسابداری دستی و بغرنج و مجالبر نجات دادهاند.
مزیت استعمال از صندوق فروشگاهی چه چیزی است؟
با روی عمل وارد شدن صندوقهای مکانیزه فروش و همگیگیر شدن به کارگیری از این صندوقها، دیگر به استعمال از فاکتورهای دستنویس کهن و محاسبههای زمانبر و مجالبر مخصوصاً برای دکانهای گران قدر نیازی وجود ندارد. با خرید و نصب یک صندوق مکانیزه که دارنده اپلیکیشن حسابداری باشد و یا این که یک کامپیوتر مجهز به نرم افزار حسابداری، فاکتورهای فروش به طور الکترونیکی در صندوق مکانیزه فروش صادر میشوند.
غرض از بهکارگیری این سامانه، مدیر داد و ستد، مدیر هزینه و موجودی محصول، تنظیم آمار معلوم و ارائه اشکال گزارشها برای تصمیمگیری بهتر، تسریع و بهبود مراحل فروش و در غایت صادر شدن الکترونیکی فاکتور فروش میباشد.
دیگر مزایا و قابلیت و امکانهای صندوق فروشگاهی یا این که سامانه فروش چه میباشد؟
صرفهجویی در طول
سرعت در پردازش محاسبات
صرفهجویی در هزینهها
ارائه اشکال گزارشهای مدیریتی
ارتقاء اعتنا و نظم در کارها کاری
قابلیت شناسایی اقلام خاص
کمترین واحد سنجش نادرست در تصویب داده ها
کدام کسب و امور به استعمال از صندوق مکانیزه فروش نیاز داراهستند؟
در مرزوبوم ما از اولِ سال 1392 هر سال تنی چند از صنوف مکلف به تهیه و تنظیم و به کارگیری از صندوق فروش مکانیزه (POS) فروشگاهی یا این که رایانه دارنده سیستم نرمافزار فروشگاهی و صادر شدن الکترونیکی شکلاکانت فروش (فاکتور) می گردند. غذافروشیها و رستورانها، داروخانهها، فروشندگان اثاثیه خانگی، فروشندگان خرید نرم افزار حسابداری شرکتی اسباب و اثاث صوتی و تصویری برای مثالی این صنفها می باشند. به کار گیری از صندوق مکانیزه فروش میتواند تاثیر بهسزایی در فرایند عمل و رویش صنف ها داشته باشد. هزینههای انجام یافته بابت خرید، نصب و فعال سازی سامانه صندوق فروش (pos) یا این که رایانه به وسیله صاحبان مشاغل ذکر شده (اعم از دشوارافزار و اپ)، از درآمد مشتمل بر مالیات مؤدیان مزبور در اولین سال به کار گیری قابل کسر خواهد بود .(یادگرفتن فرآیند تصویب صندوق فروشگاهی)
همه کسبوکارهای خرد در مرزوبوم مبنی بر تفاهمطومارای که فی مابین وزارت صنعت و معدن، شورای صنف ها و سازمان نظام صنفی رایانهای سرزمین به امضا رسیده می بایست به صندوق مکانیزه فروش (pos) مجهز شوند.
با نرم افزار فروشگاهی هلو، ذهنی سهل و آسان داشته باشید
کمپانی مهندسی اپلیکیشن هلو سالهاست قابل انعطافافزارهای حسابداری خویش را مطابق پایانی قانون ها، تغییر تحول داده میباشد تا صاحبان صنفها بتوانند بدور از نگرانیهای رسمی و با خیال و خاطر سهل از قابل انعطافافزارهای این موسسه منفعت ببرند. از این رو میتوانید از قابل انعطافافزارهای فروشگاهی هلو تحت عنوان صندوق مکانیزه فروش نیز استعمال نمائید.