آیا هوشمند سازی فروش میتوانند به دارای تعهد سازی مشتریان یاری دهد؟
شعور درست از مشتریان و رفتارهای آنان، یک عنصر اصلی در ارتقاء فروش میباشد. ولی هوشمند سازی فروش و به کارگیری سفته چیست؟ از دادههای مؤثر، میتواند یک گام مؤثر در دارای مسئولیت سازی مشتریان باشد. با ظهور فناوریهای نو بیزنس الکترونیک، خرده فروشها و عمده فروشها بیشتر از گذشته میتوانند با مشتریان خویش در تماس باشند. آن هم در حالتی که پراکندگی مشتریان از لحاظ جغرافیایی میتواند بسیار پهناور باشد. استعمال از طریقهای نوآورانه و هوشمند برای فروش، میتواند سبب ارتقاء منفعت، بالا رفتن ترازو تعامل با مشتری و ساخت ارتباط ها استوار با او گردد. بنابراین، میاقتدار انتظار وفاداری بیشتری از مشتریان خویش داشت. درین نوشتهعلمی ارزیابی میکنیم که هوشمند سازی فروش از چه رویههایی میتواند معیار وفاداری مشتریان مارا بالا برنده شود. بدین ترتیب در شرایطیکه مشتریان بالقوه خویش را دارید ولی میخواهید آن ها را به مشتریان مستمر خویش تبدیل فرمایید، تا انتهای این نوشته ی علمی با ما همپا باشید.
هوشمند سازی فروش چه چیزی است؟
هوشمند سازی فروش، مراحل بی آلایش سازی شغل های دستی، خسته کننده و وقتگیر در فرآیند فروش میباشد. براین اساس گروه فروش شما قادر است کمتر روی مدیر و بیشتر روی فروش تمرکز نماید. این مورد ها دربرگیرنده شغل های اداری و ورود اطلاعاتی میباشد که نمایندگان فروش به صورت روزمره، هفتگی یا این که ماهانه جاری ساختن می دهند. هوشمند سازی فروش راهی عملی برای به کار گیری از فناوری برای بهبود موقعیت فروش میباشد. طریقهای فروش هوشمند می توانند منجر صرفه جویی در وقت و هزینه شوند که میدانید هر دوی اینها برای کسب و شغل های متعدد بسیار اصلی میباشند.
قابل انعطافافزارهای مختلفی برای هوشمند سازی فروش وجود دارا هستند که دراین مورد میتوانند به شما یاری نمایند. این قابل انعطاف افزارها فرآیندهای دستی شمارا کوتاه مینمایند و اذن میدهند که مشتریان سریعخیس بتوانند خرید خویش را ایفا دهند. شاید فروش هوشمند، صرفا به قابل انعطافافزارهای فروش دارای ربط نباشند. در سالهای اخیر، فروشندگان متفاوت برای ارتقا ترازو فروش خویش، از آحاد پتانسیلهای فناوریهای امروزی به کارگیری کردهاند. مثلا، یک کمپانی بافندگی ژاپنی به اسم شیما سیکی این قابلیت را مهیا نموده است که بافتهای سفارشی مشتریان، در کمتر از 1 ساعت بافته شوند. در واقع شما می بایست بتوانید از تک تک فناوریهایی که شما و کسب و کارتان را حاذق مینمایند، استعمال نمایید تا یک سیستم فروش کارآمد و مؤثر داشته باشید.
به چه شکل از هوشمند سازی فروش برای دارای تعهد سازی مشتریان به کارگیری کنیم؟
آشنایی بیشتر مشتری
فروش هوشمند، میتواند به شما یاری دهد که مشتریان خویش را بشناسید و در واقع به یک خزانه اطلاعاتی از مشتریان دسترسی داشته باشید. مانند تعداد دفعات خرید، پولی که خرید کردهاند یا این که فرصت پایانی خرید. این که مشتریان شما به چه محصولاتی عشق دارا هستند، چه مجالهایی بیشتر خرید مینمایند و به چه ترازو هزینه مینمایند، به شما امداد مینماید که بتوانید پیشنهادهای هوشمندانهای برای آنان داشته باشید که دست رد زدن به آنها مشقت بار باشد. با ارتقاء آشنایی از مشتریان، میتوانید از سیستمهای اتوماسیون خویش مانند ارسال پیامک برای مشتری به کارگیری فرمایید. برای مثالً برای مشتریانی که مدتی میباشد از شما خرید نکردهاند، پیامهایی را ارسال فرمایید که آنان را ترغیب به خرید دوباره نماید، مانند ارسال کد تخفیف یا این که مواقعی از این قبیل.
چت آنلاین
اپهای چت آنلاین می توانند در کاهش مجال انتظار مشتری بسیار تأثیرگذار باشند. وقتی که مشتری قصد داراست از شما سؤالاتی را بپرسد، فرقی نمینماید همه چیز درباره حسابداری در کانالهای اجتماعی باشد یا این که از روش چت اینترنتوبسایت، در هر شکل پاسخگویی به موقع شما می تواند مانند یک آهنربا مشتری را جذب نماید. ارسال سؤالات مشتریان به نمایندگان مطلوب، سبب می شود که مشتریان احتمالی، به مشتریان قطعی شما تبدیل شوند. درصورتیکه که یک فروشگاه اینترنتی دارید، بهتر میباشد که به طور شبانه روزی، پاسخگوی مشتریان خویش باشید و ابهامات آنهارا برطرف فرمائید.
صندوق یک پارچه
سیستم فروش هوشمند فقط به دکانهای آنلاین محصور نمی شود. در دکانهای کوچک و تبارک نیز میاقتدار از سیستمهای یک دست حسابداری برای کل صندوقها بهره مند شد. کاهش ترازو خطاها و بالا رفتن سرعت خرید مشتری، سود به کار گیری از قابل انعطافافزارهای هوشمند فروش میباشد. از طرفی، رئیس مغازه نیز معمولیخیس شکل می گیرد. با پیشرفت فناوری، بخش اعظمی از محدودیتهای خرید مشتریان در اکنون برطرف شدن میباشند و منفعت گیری از تمامی آنها قادر است یاری دهد که بتوانید از رقبای خویش پیشی بگیرید و تجربه بهتری از خرید را در مشت مشتریان خویش قرار دهید.
فروش هوشمند می تواند در تمامی بعد ها به تجارت شما یاری دهد. شاید نتوان مرزبندی دقیقی برای هوشمند سازی فروش مطرح کرد، ولی هر سیرتکامل به کارگیری از فناوری در آشنایی مشتری، تسهیل مراحل فروش، یک دست سازی حسابداری و مدیر مشتریان، قادر است در حوزه فروش هوشمند قرار بگیرد. این فناوریها علاوه بر این که در طول و هزینه شما صرفه جویی مینمایند، به استفاده کننده این قابلیت را میدهند که خرید معمولی، سریع و خوشایندتری داشته باشد. هر چندین که نرم افزارهای دارای تعهد سازی مشتریان بسیار عظیم می باشند، البته یک کدام از موثرترین خط مشهایی که میتوانید مشتریان را برای سالها به خویش با مسئولیت نگه دارید، ارائه سرویس ها منحصربهفرد میباشد. اساسی میباشد که بتوانید از فناوری در مورد برندسازی فردی خویش به کارگیری نمایید و شم خاص و ویژه بودن را به مشتریان خویش منتقل فرمائید.
منبع : فراپیام